Zarząd firmy GROSMAN-JANUCHOWSKA MAŁGORZATA TERESA MGM MEDIA I SZKOLENIA - MAŁGORZATA GROSMAN-JANUCHOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA GROSMAN-JANUCHOWSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA GROSMAN-JANUCHOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GROSMAN-JANUCHOWSKA MAŁGORZATA TERESA MGM MEDIA I SZKOLENIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-07-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CZARNOLESKA 6, PL-86-032, NIEMCZ. Główny zakres działalności MAŁGORZATA GROSMAN-JANUCHOWSKA to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, transport drogowy towarów, wydawanie książek, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza i inne. NIP GROSMAN-JANUCHOWSKA MAŁGORZATA TERESA MGM MEDIA I SZKOLENIA: 5541515600. REGON GROSMAN-JANUCHOWSKA MAŁGORZATA TERESA MGM MEDIA I SZKOLENIA: 34019764000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA GROSMAN-JANUCHOWSKA
Więcej informacji o GROSMAN-JANUCHOWSKA MAŁGORZATA TERESA MGM MEDIA I SZKOLENIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych