Sprawozdania finansowe Grey Marketing

Bilans spółki Grey Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
6 l. 6 mies. 21 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe GREY MARKETING

ROK
2019
2020
2021
2023
Aktywa razem 100 103,54 243 192,52 228 698,68 0,00
A. Aktywa trwałe 0,00 0,00 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 100 103,54 243 192,52 228 698,68 0,00
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 - - 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 - - 0,00
Pasywa razem 100 103,54 243 192,52 228 698,68 0,00
A. Kapitał (fundusz) własny 68 182,08 111 369,22 151 156,35 -24,83
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 31 921,46 131 823,30 77 542,33 24,83
I. Zobowiązania długoterminowe - - - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe - - - -
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.