Zarząd firmy GreenRoom Studio Iwona Kesler-Namysł - Iwona Kesler-Namysł, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Iwona Kesler-Namysł (CEIDG)
Iwona Kesler-Namysł prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GREENROOM STUDIO IWONA KESLER-NAMYSŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA OLBRACHTA 11266, PL-01-373, WARSZAWA. Główny zakres działalności Iwona Kesler-Namysł to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP GREENROOM STUDIO IWONA KESLER-NAMYSŁ: 1250885767. REGON GREENROOM STUDIO IWONA KESLER-NAMYSŁ: 36745800000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Iwona Kesler-Namysł
Więcej informacji o GREENROOM STUDIO IWONA KESLER-NAMYSŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach