Firma Greenmood Poland
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania |
Numery rachunków bankowych |
PL09 1600 1462 1885 2127 2000 0010
PL20 1600 1462 1885 2127 2000 0006
PL25 1050 1520 1000 0090 8342 3369
PL30 1050 1520 1000 0090 8291 3253 PL31 1600 1462 1885 2127 2000 0002 PL43 1050 1520 1000 0090 8342 3336 PL47 1600 1462 1885 2127 2000 0005 PL58 1600 1462 1885 2127 2000 0001 PL83 1050 1520 1000 0025 0055 6804 |
Działalność PKD:
Firma GREENMOOD POLAND została założona 2019-11-18 i obecnie mieści się przy UL. WŁADYSŁAWA NEHRINGA 8-1, PL-60-247, POZNAŃ. Główna działalność firmy to specjalistyczne projektowanie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gotowe wyroby metalowe, magazynowanie paliw gazowych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, szkło i wyroby ze szkła, transport kolejowy pasażerski, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-12.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Greenmood Poland (REGON 38488221200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.