Firma Green Story
| Adres | ALEJA "SOLIDARNOŚCI" 68-121, PL-00-240, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | greenstory.shop |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach | ||
| Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma GREEN STORY została założona 2019-10-30 i obecnie mieści się przy ALEJA "SOLIDARNOŚCI" 68-121, PL-00-240, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, magazynowanie paliw gazowych, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność pocztowa i kurierska, przetwarzanie danych i hostingowe, restauracje i placówki gastronomiczne, transport kolejowy pasażerski, usługi reklamowe, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-10-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Green Story (REGON 38475804400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
