Zarząd firmy Green-GO Consulting Marcin Morawski - Marcin Morawski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Morawski (CEIDG)
Marcin Morawski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GREEN-GO CONSULTING MARCIN MORAWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-07-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS. KONSTANTEGO BUDKIEWICZA 28D, PL-05-091, ZĄBKI. Główny zakres działalności Marcin Morawski to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, działalność organizatorów turystyki, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych i inne. NIP GREEN-GO CONSULTING MARCIN MORAWSKI: 9371430260. REGON GREEN-GO CONSULTING MARCIN MORAWSKI: 00240705900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Morawski
Więcej informacji o GREEN-GO CONSULTING MARCIN MORAWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Przymusowe etaty mają być mniej bolesne
MRPiPS złagodziło swoje propozycje zmian w przepisach. Nie trzech lat ale 12 miesięcy wstecz mają sięgać skutki decyzji inspekcji pracy o zamianie umowy cywilnoprawnej w etat. Będzie też możliwość
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Nowe biuro maklerskie na rynku. To zaoferuje klientom VeloBank
Mniej więcej za pół roku ruszy nowe biuro maklerskie. Jego szef odkrywa założenia, które legną u podstaw oferty dla klientów.