Zarząd firmy GREAT MUSIC ŁUKASZ KRZACZKOWSKI - ŁUKASZ KRZACZKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-11-30
Działalność gospodarcza ŁUKASZ KRZACZKOWSKI (CEIDG)
ŁUKASZ KRZACZKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GREAT MUSIC ŁUKASZ KRZACZKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PILCZYCKA 20015, PL-54-144, WROCŁAW. Główny zakres działalności ŁUKASZ KRZACZKOWSKI to Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych i inne. NIP GREAT MUSIC ŁUKASZ KRZACZKOWSKI: 6171959801. REGON GREAT MUSIC ŁUKASZ KRZACZKOWSKI: 30163262600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ KRZACZKOWSKI
Więcej informacji o GREAT MUSIC ŁUKASZ KRZACZKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach