Zarząd firmy Grażyna Łagowska - ZAKŁAD POGRZEBOWY GRAMAR KWIACIARNIA - Grażyna Łagowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grażyna Łagowska (CEIDG)
Grażyna Łagowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRAŻYNA ŁAGOWSKA - ZAKŁAD POGRZEBOWY GRAMAR KWIACIARNIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-01-15 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. PLAC TOWARZYSTWA JASZCZURCZEGO 3, PL-87-220, RADZYŃ CHEŁMIŃSKI. Główny zakres działalności Grażyna Łagowska to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pogrzeby i działalność pokrewna. NIP GRAŻYNA ŁAGOWSKA - ZAKŁAD POGRZEBOWY GRAMAR KWIACIARNIA: 8781282232. REGON GRAŻYNA ŁAGOWSKA - ZAKŁAD POGRZEBOWY GRAMAR KWIACIARNIA: 87010913400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grażyna Łagowska
Więcej informacji o GRAŻYNA ŁAGOWSKA - ZAKŁAD POGRZEBOWY GRAMAR KWIACIARNIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w