Zarząd firmy GRAWERSTWO S.C. Bartosz Madejczyk, Sławomir Kopek - Bartosz Madejczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bartosz Madejczyk (CEIDG)
Bartosz Madejczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRAWERSTWO S.C. BARTOSZ MADEJCZYK, SŁAWOMIR KOPEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PIASKOWA 11, PL-39-300, MIELEC. Główny zakres działalności Bartosz Madejczyk to Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 32.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury, produkcja pozostałych wyrobów z gumy, produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP GRAWERSTWO S.C. BARTOSZ MADEJCZYK, SŁAWOMIR KOPEK: 8171917873. REGON GRAWERSTWO S.C. BARTOSZ MADEJCZYK, SŁAWOMIR KOPEK: 180431252.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bartosz Madejczyk
Więcej informacji o GRAWERSTWO S.C. BARTOSZ MADEJCZYK, SŁAWOMIR KOPEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.