Firma GRAND CLASS BUSINESS TRAVEL Iwona Wojtas-Plona
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność organizatorów turystyki |
Działalność PKD:
Firma GRAND CLASS BUSINESS TRAVEL IWONA WOJTAS-PLONA została założona 2010-05-27 i obecnie mieści się przy KOMINKOWA 3, PL-80-180, KOWALE. Główna działalność firmy to agenci i organizatorzy turystyki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, piloci i przewodnicy turystyczni, pośrednictwo usług wyżywienia, pośrednictwo w działalności gospodarczej, pośrednictwo w transporcie, pośrednictwo w zakwaterowaniu, pośrednictwo wynajmu i dzierżawy, pozaszkolne formy edukacji, utrzymanie porządku w budynkach, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie GRAND CLASS BUSINESS TRAVEL Iwona Wojtas-Plona (REGON 22102242400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio