Zarząd firmy Gran Torino Mateusz Kierlańczyk - Mateusz Kierlańczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mateusz Kierlańczyk (CEIDG)
Mateusz Kierlańczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRAN TORINO MATEUSZ KIERLAŃCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-08-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GDAŃSKA 812, PL-87-100, TORUŃ. Główny zakres działalności Mateusz Kierlańczyk to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów (PKD główne: 46.14.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych, naprawa i konserwacja motocykli, działalność usługowa detailingu pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa blacharsko-lakiernicza oraz konserwacja pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP GRAN TORINO MATEUSZ KIERLAŃCZYK: 8792733135. REGON GRAN TORINO MATEUSZ KIERLAŃCZYK: 389577287.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Kierlańczyk
Więcej informacji o GRAN TORINO MATEUSZ KIERLAŃCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby