Zarząd firmy GRAMAR NADZÓR, SZKOLENIE, DORADZTWO W ZAKRESIE PRAWA I OCHRONY PRACY MAREK GRACZKOWSKI - MAREK GRACZKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK GRACZKOWSKI (CEIDG)
MAREK GRACZKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRAMAR NADZÓR, SZKOLENIE, DORADZTWO W ZAKRESIE PRAWA I OCHRONY PRACY MAREK GRACZKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-04-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KOCHANOWSKIEGO 107, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności MAREK GRACZKOWSKI to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP GRAMAR NADZÓR, SZKOLENIE, DORADZTWO W ZAKRESIE PRAWA I OCHRONY PRACY MAREK GRACZKOWSKI: 5991215677. REGON GRAMAR NADZÓR, SZKOLENIE, DORADZTWO W ZAKRESIE PRAWA I OCHRONY PRACY MAREK GRACZKOWSKI: 211292887.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK GRACZKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby