Firma GRAHAB s.c. Grzegorz Piotrkowski, Hanna Piotrkowska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła |
Działalność PKD:
Firma GRAHAB S.C. GRZEGORZ PIOTRKOWSKI, HANNA PIOTRKOWSKA została założona 2014-10-03 i obecnie mieści się przy UL. BUKOWA 2, PL-06-400, CHRUSZCZEWO. Główna działalność firmy to sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, kucie i formowanie metali oraz metalurgia proszków, kucie, walcowanie i metalurgia proszków, magazynowanie paliw gazowych, metale szlachetne i nieżelazne, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, produkcja konstrukcji metalowych i części, produkcja rur, przewodów i łączników stalowych, roboty budowlane budynków, roboty budowlane budynków mieszkalnych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, specjalistyczne roboty budowlane budynków, wspomagające transport, wyroby ze stali obrabianej, zbiorniki, cysterny i pojemniki metalowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie GRAHAB s.c. Grzegorz Piotrkowski, Hanna Piotrkowska (REGON 14741983100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.