Zarząd firmy Gracjan Mroziak Zakład Usługowo - Handlowy LAURA - Gracjan Mroziak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Gracjan Mroziak (CEIDG)
Gracjan Mroziak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRACJAN MROZIAK ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY LAURA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-05-10 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 25, PL-37-550, RADYMNO. Główny zakres działalności Gracjan Mroziak to Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.79.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, pozostałe sprzątanie i inne. NIP GRACJAN MROZIAK ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY LAURA: 7952309671. REGON GRACJAN MROZIAK ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY LAURA: 180558596.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Gracjan Mroziak
Więcej informacji o GRACJAN MROZIAK ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY LAURA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio