Zarząd firmy GR Studio Grzegorz Ruszkowski - Grzegorz Ruszkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Ruszkowski (CEIDG)
Grzegorz Ruszkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GR STUDIO GRZEGORZ RUSZKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POLNA 20215, PL-62-800, KALISZ. Główny zakres działalności Grzegorz Ruszkowski to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych i inne. NIP GR STUDIO GRZEGORZ RUSZKOWSKI: 6181326635. REGON GR STUDIO GRZEGORZ RUSZKOWSKI: 36934027600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Ruszkowski
Więcej informacji o GR STUDIO GRZEGORZ RUSZKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.