Zarząd firmy GOŹDZIKOWSKA MARIA PALMAR - MARIA GOŹDZIKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIA GOŹDZIKOWSKA (CEIDG)
MARIA GOŹDZIKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GOŹDZIKOWSKA MARIA PALMAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 39A, PL-06-500, MŁAWA. Główny zakres działalności MARIA GOŹDZIKOWSKA to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych (PKD główne: 46.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw i inne. NIP GOŹDZIKOWSKA MARIA PALMAR: 5691181951. REGON GOŹDZIKOWSKA MARIA PALMAR: 142985460.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA GOŹDZIKOWSKA
Więcej informacji o GOŹDZIKOWSKA MARIA PALMAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.