Sprawozdania finansowe Gozdawa
Dane bilansowe GOZDAWA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 36 878 133,13 | 37 186 035,96 | 37 687 420,11 | 37 952 985,41 | 38 200 283,33 | 38 911 493,98 |
A. Aktywa trwałe | 31 081 885,67 | 31 009 301,18 | 30 360 819,58 | 30 489 673,44 | 30 436 584,99 | 33 575 534,83 |
B. Aktywa obrotowe | 4 096 247,46 | 4 496 734,78 | 5 646 600,53 | 5 783 311,97 | 6 083 698,34 | 3 655 959,15 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 1 700 000,00 | 1 680 000,00 | 1 680 000,00 | 1 680 000,00 | 1 680 000,00 | 1 680 000,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 36 878 133,13 | 37 186 035,96 | 37 687 420,11 | 37 952 985,41 | 38 200 283,33 | 38 911 493,98 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 36 847 827,78 | 37 162 305,35 | 37 669 976,40 | 37 919 490,09 | 38 145 593,37 | 38 839 809,84 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 30 305,35 | 23 730,61 | 17 443,71 | 33 495,32 | 54 689,96 | 71 684,14 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 30 305,35 | 23 730,61 | 17 443,71 | 33 495,32 | 54 689,96 | 71 684,14 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.