Zarząd firmy GOŚCINIEC U ELI I KRZYSZTOFA Krzysztof Piechota - Krzysztof Piechota, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Piechota (CEIDG)
Krzysztof Piechota prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GOŚCINIEC U ELI I KRZYSZTOFA KRZYSZTOF PIECHOTA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KALISKA 72, PL-62-860, SZAŁE. Główny zakres działalności Krzysztof Piechota to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostałe zakwaterowanie, pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP GOŚCINIEC U ELI I KRZYSZTOFA KRZYSZTOF PIECHOTA: 6180023499. REGON GOŚCINIEC U ELI I KRZYSZTOFA KRZYSZTOF PIECHOTA: 250421110.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Piechota
Więcej informacji o GOŚCINIEC U ELI I KRZYSZTOFA KRZYSZTOF PIECHOTA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby