Sprawozdania finansowe Gos And Dijkshoorn
Dane bilansowe GOS AND DIJKSHOORN
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 836 815,59 | 1 777 982,52 | 1 775 933,22 |
A. Aktywa trwałe | 19 740,72 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 1 817 074,87 | 1 777 982,52 | 1 775 933,22 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - |
Pasywa razem | 1 836 815,59 | 1 777 982,52 | 1 775 933,22 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -478 070,69 | -457 680,94 | -476 808,89 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 314 886,28 | 2 235 663,46 | 2 252 742,11 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.