Zarząd firmy Górnośląskie Przewoźników Drogowych - Lewandowska Kornelia Anna, prezes zarządu
Lewandowska Kornelia Anna jest w zarządzie KRS GÓRNOŚLĄSKIE PRZEWOŹNIKÓW DROGOWYCH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Lewandowska Kornelia Anna jest również w zarządzie GÓRNOŚLĄSKIE PRZEWOŹNIKÓW DROGOWYCH, która została założona 2002-03-26 i ma siedzibę przy UL. BRYNOWSKA 62-6, PL-40-584, KATOWICE. KRS GÓRNOŚLĄSKIE PRZEWOŹNIKÓW DROGOWYCH zajmuje się pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, nauka języków obcych i inne. NIP GÓRNOŚLĄSKIE PRZEWOŹNIKÓW DROGOWYCH: 6342469743. REGON GÓRNOŚLĄSKIE PRZEWOŹNIKÓW DROGOWYCH: 277807417.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Lewandowska Kornelia Anna
Pozostali członkowie zarządu
Łukasz Wojtan | zastępca przezesa zarządu | |
Kamil Pyziak | członek zarządu | |
Mateusz Zygmunt Olszowy | członek zarządu |
Więcej informacji o GÓRNOŚLĄSKIE PRZEWOŹNIKÓW DROGOWYCH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.