Zarząd firmy Good-Tex-Centrum Przemysław CHWALIŃSKI - Przemysław CHWALIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław CHWALIŃSKI (CEIDG)
Przemysław CHWALIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GOOD-TEX-CENTRUM PRZEMYSŁAW CHWALIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-01-24 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANUSZA KORCZAKA 3, PL-49-120, DĄBROWA. Główny zakres działalności Przemysław CHWALIŃSKI to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, badanie rynku i opinii publicznej, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP GOOD-TEX-CENTRUM PRZEMYSŁAW CHWALIŃSKI: 9910144752. REGON GOOD-TEX-CENTRUM PRZEMYSŁAW CHWALIŃSKI: 531607225.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław CHWALIŃSKI
Więcej informacji o GOOD-TEX-CENTRUM PRZEMYSŁAW CHWALIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.