Firma Good Food Products
Adres | UL. SZUMIN 15, PL-62-080, TARNOWO PODGÓRNE | |
Województwo | wielkopolskie | |
Strona internetowa | goodfood.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wytwarzanie produktów przemiału zbóż |
Numery rachunków bankowych |
PL21 1020 4027 0000 1202 1704 5667
PL25 1020 4027 0000 1302 1707 7556
PL52 1020 4027 0000 1602 1704 5689
PL53 1020 4027 0000 1502 1704 5623 PL64 1020 4027 0000 1102 1707 7534 PL85 1020 4027 0000 1402 1704 5678 PL94 1020 4027 0000 1902 1708 4459 |
Patenty | 5 aktywnych patentów Więcej › |
Działalność PKD:
Firma GOOD FOOD PRODUCTS została założona 2023-10-31 i obecnie mieści się przy UL. SZUMIN 15, PL-62-080, TARNOWO PODGÓRNE. Główna działalność firmy to produkty z przemiału zbóż i skrobi. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują artykuły spożywcze, doradztwo związane z zarządzaniem, magazynowanie paliw gazowych, maszyny specjalnego przeznaczenia, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, wyroby piekarskie i mączne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-12.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Good Food Products (REGON 14270906200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.