Firma Goobsta W Likwidacji
| Adres | UL. TORFOWA 13, PL-51-170, WROCŁAW | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | https:/goobstagames.com/ | |
| Strona internetowa | https: |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z oprogramowaniem | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL18 1140 1140 0000 2942 3500 1003
PL45 1140 1140 0000 2942 3500 1002
PL72 1140 1140 0000 2942 3500 1001
|
Działalność PKD:
Firma GOOBSTA W LIKWIDACJI została założona 2020-12-22 i obecnie mieści się przy UL. TORFOWA 13, PL-51-170, WROCŁAW. Działalność firmy została zawieszona od 2024-09-18. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z oprogramowaniem, działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Goobsta W Likwidacji (REGON 38726665000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
