Zarząd firmy Go Responsible Przemysław Oczyp - Przemysław Oczyp, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław Oczyp (CEIDG)
Przemysław Oczyp prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GO RESPONSIBLE PRZEMYSŁAW OCZYP, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-01-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ROBOTNICZA 53, PL-68-300, LUBSKO. Główny zakres działalności Przemysław Oczyp to Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w zakresie prowadzenia kursów i korepetycji, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP GO RESPONSIBLE PRZEMYSŁAW OCZYP: 9281851897. REGON GO RESPONSIBLE PRZEMYSŁAW OCZYP: 363396212.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Oczyp
Więcej informacji o GO RESPONSIBLE PRZEMYSŁAW OCZYP
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby