Zarząd firmy Gminna Samopomoc Chłopska W Łukowie - Szmulik Zofia Agnieszka, prezes zarządu
Szmulik Zofia Agnieszka jest w zarządzie KRS GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W ŁUKOWIE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Szmulik Zofia Agnieszka jest również w zarządzie GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W ŁUKOWIE, która została założona 2003-12-02 i ma siedzibę przy ŻELECHOWSKA 21, PL-21-400, ŁUKÓW. KRS GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W ŁUKOWIE zajmuje się sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja pieczywa, produkcja sucharów, herbatników, konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W ŁUKOWIE: 8250003297. REGON GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W ŁUKOWIE: 000359557.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szmulik Zofia Agnieszka
Pozostali członkowie zarządu
Irena Agata Królak | wiceprezes zarządu | |
Agnieszka Maria Sadło | członek ząrzadu |
Więcej informacji o GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W ŁUKOWIE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.