Zarząd firmy Gminna Samopomoc Chłopska W Kurzętniku Z/S W Marzęcicach - Kowalska Anna, prezes zarządu
Kowalska Anna jest w zarządzie KRS GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W KURZĘTNIKU Z/S W MARZĘCICACH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kowalska Anna jest również w zarządzie GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W KURZĘTNIKU Z/S W MARZĘCICACH, która została założona 2002-03-15 i ma siedzibę przy NOWOMIEJSKA 9, PL-13-306, MARZĘCICE. KRS GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W KURZĘTNIKU Z/S W MARZĘCICACH zajmuje się sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu, produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego, produkcja pieczywa, sprzedaż hurtowa odpadów i złomu, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W KURZĘTNIKU Z/S W MARZĘCICACH: 8770001850. REGON GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W KURZĘTNIKU Z/S W MARZĘCICACH: 000368711.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kowalska Anna
Więcej informacji o GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W KURZĘTNIKU Z/S W MARZĘCICACH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby