Zarząd firmy Gminna Samopomoc Chłopska Sucha Beskidzka - Szuman Krystyna Anna, prezes zarządu
Szuman Krystyna Anna jest w zarządzie KRS GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA SUCHA BESKIDZKA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Szuman Krystyna Anna jest również w zarządzie GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA SUCHA BESKIDZKA, która została założona 2001-09-12 i ma siedzibę przy UL. ADAMA MICKIEWICZA 22, PL-34-200, SUCHA BESKIDZKA. KRS GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA SUCHA BESKIDZKA zajmuje się sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych i inne. NIP GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA SUCHA BESKIDZKA: 5520100503. REGON GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA SUCHA BESKIDZKA: 00035508000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szuman Krystyna Anna
Pozostali członkowie zarządu
| Wiesława Śluzek | członek zarządu ds ekonom.-finansowych |
Więcej informacji o GMINNA SAMOPOMOC CHŁOPSKA SUCHA BESKIDZKA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych