Zarząd firmy GMACH PROJEKTOWANIE I REALIZACJA OBIEKTÓW MAREK FEDAK - MAREK FEDAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK FEDAK (CEIDG)
MAREK FEDAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GMACH PROJEKTOWANIE I REALIZACJA OBIEKTÓW MAREK FEDAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-04-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. EMILII SCZANIECKIEJ 2540, PL-93-342, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności MAREK FEDAK to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę i inne. NIP GMACH PROJEKTOWANIE I REALIZACJA OBIEKTÓW MAREK FEDAK: 7291509857. REGON GMACH PROJEKTOWANIE I REALIZACJA OBIEKTÓW MAREK FEDAK: 47171338200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK FEDAK
Więcej informacji o GMACH PROJEKTOWANIE I REALIZACJA OBIEKTÓW MAREK FEDAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.