Firma Gm Grain
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt |
Numery rachunków bankowych |
PL19 1090 1795 0000 0001 5096 1545
PL25 1020 1068 0000 1102 0501 1855
PL71 1020 1068 0000 1802 0501 1848
PL08 1090 1795 0000 0001 5116 0302 PL25 1090 1795 0000 0001 5096 1534 PL29 1020 1068 0000 1402 0501 1830 PL32 1020 1068 0000 1802 0501 1871 PL95 1090 1795 0000 0001 5096 1535 |
Działalność PKD:
Firma GM GRAIN została założona 2022-07-05 i obecnie mieści się przy UL. ŚLĄSKA 22-16, PL-42-217, CZĘSTOCHOWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, magazynowanie paliw gazowych, roboty budowlane budynków, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi prawnicze, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-05.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Gm Grain (REGON 52248479000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.