Adres | POPIEŁUSZKI 17A57, PL-37-450, STALOWA WOLA | |
Województwo | podkarpackie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | pgstudio.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma GŁOWALA PIOTR PG STUDIO została założona 2007-06-01 i obecnie mieści się przy POPIEŁUSZKI 17A57, PL-37-450, STALOWA WOLA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, fotografia, naprawa artykułów użytkowych, naprawa komputerów i urządzeń, poligrafia i drukarstwo, pozostała telekomunikacja, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, technologie informacyjne, telekomunikacja bezprzewodowa, telekomunikacja przewodowa, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie GŁOWALA PIOTR PG STUDIO (REGON 83048450900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje