Zarząd firmy GLOBUS CENTRUM SPRAW CUDZOZIEMCÓW ROMAN KORETSKYY - ROMAN KORETSKYY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROMAN KORETSKYY (CEIDG)
ROMAN KORETSKYY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GLOBUS CENTRUM SPRAW CUDZOZIEMCÓW ROMAN KORETSKYY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-07-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DWORCOWA 81, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności ROMAN KORETSKYY to Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura (PKD główne: 82.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP GLOBUS CENTRUM SPRAW CUDZOZIEMCÓW ROMAN KORETSKYY: 7822567185. REGON GLOBUS CENTRUM SPRAW CUDZOZIEMCÓW ROMAN KORETSKYY: 52907461200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROMAN KORETSKYY
Więcej informacji o GLOBUS CENTRUM SPRAW CUDZOZIEMCÓW ROMAN KORETSKYY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.