Firma GLOBEXPO Katarzyna Mikołajczyk
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów |
Działalność PKD:
Firma GLOBEXPO KATARZYNA MIKOŁAJCZYK została założona 2016-03-29 i obecnie mieści się przy OS. KOSMONAUTÓW 3126, PL-61-624, POZNAŃ. Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01. Główna działalność firmy to organizacja targów, wystaw i kongresów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, naprawa pojazdów samochodowych, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie GLOBEXPO Katarzyna Mikołajczyk (REGON 36404035100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.