Sprawozdania finansowe Globepharm
Dane bilansowe GLOBEPHARM
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 934 617,98 | 2 463 748,32 | 2 101 363,40 | 2 332 648,02 | 1 979 163,86 |
A. Aktywa trwałe | 424 267,60 | 356 705,08 | 258 398,40 | 170 091,72 | 91 785,44 |
B. Aktywa obrotowe | 2 510 350,38 | 2 107 043,24 | 1 842 965,00 | 2 162 556,30 | 1 887 378,42 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - | - | - |
Pasywa razem | 2 934 617,98 | 2 463 748,32 | 2 101 363,40 | 2 332 648,02 | 1 979 163,86 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -386 307,49 | -382 526,98 | -496 627,82 | -314 319,79 | -25 410,52 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 320 925,47 | 2 846 275,30 | 2 597 991,22 | 2 646 967,81 | 2 004 574,38 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 335 720,00 | 132 889,15 | 48 959,11 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 298 252,01 | 2 843 266,85 | 2 260 962,11 | 2 512 264,32 | 1 955 615,27 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.