Zarząd firmy GLOBALNET PROMOTION Maciej STRZELIŃSKI - MACIEJ STRZELIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ STRZELIŃSKI (CEIDG)
MACIEJ STRZELIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GLOBALNET PROMOTION MACIEJ STRZELIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KOŁŁĄTAJA 10/47, PL-41-400, MYSŁOWICE. Główny zakres działalności MACIEJ STRZELIŃSKI to Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność (PKD główne: 63.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, pozostałe badania i analizy techniczne, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie biotechnologii, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych i inne. NIP GLOBALNET PROMOTION MACIEJ STRZELIŃSKI: 2220675592. REGON GLOBALNET PROMOTION MACIEJ STRZELIŃSKI: 240845651.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ STRZELIŃSKI
Więcej informacji o GLOBALNET PROMOTION MACIEJ STRZELIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.