Sprawozdania finansowe Global Shopper Marketing

Bilans spółki Global Shopper Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
8 l. 2 mies. 12 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe GLOBAL SHOPPER MARKETING

ROK
2017
2019
2020
2021
2022
2023
Aktywa razem 3 355 896,71 1 830 393,33 2 477 489,52 3 251 484,14 4 019 430,01 4 962 157,48
A. Aktywa trwałe 633 765,50 550 219,51 487 159,50 569 583,08 2 060 936,78 -3 181 335,52
B. Aktywa obrotowe 2 722 131,21 1 280 173,82 1 990 330,02 2 681 901,06 1 958 493,23 1 780 821,96
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
Pasywa razem 3 355 896,71 1 830 393,33 2 477 489,52 3 251 484,14 4 019 430,01 4 962 157,48
A. Kapitał (fundusz) własny 2 508 626,34 1 448 334,35 1 671 137,31 2 387 691,81 3 227 605,55 3 951 416,31
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 847 270,37 382 058,98 806 352,21 863 792,33 0,00 1 010 741,17
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00 0,00 0,00 405 000,00 550 000,35
II. Zobowiązania krótkoterminowe 844 818,37 382 058,98 616 905,97 653 792,33 386 824,46 447 850,22
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.