Zarząd firmy GlamSmile 3D Paweł Marcinowski - Paweł Marcinowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Marcinowski (CEIDG)
Paweł Marcinowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GLAMSMILE 3D PAWEŁ MARCINOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. TADEUSZA KUTRZEBY 16G123, PL-61-719, POZNAŃ. Główny zakres działalności Paweł Marcinowski to Produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne (PKD główne: 32.50.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, nauka języków obcych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, praktyka lekarska dentystyczna. NIP GLAMSMILE 3D PAWEŁ MARCINOWSKI: 7773345489. REGON GLAMSMILE 3D PAWEŁ MARCINOWSKI: 38210098400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Marcinowski
Więcej informacji o GLAMSMILE 3D PAWEŁ MARCINOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.