Zarząd firmy GIFT STORE ADRIANNA BOBKOWSKA - ADRIANNA BOBKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADRIANNA BOBKOWSKA (CEIDG)
ADRIANNA BOBKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GIFT STORE ADRIANNA BOBKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZAGÓRZE 25, PL-61-112, POZNAŃ. Główny zakres działalności ADRIANNA BOBKOWSKA to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP GIFT STORE ADRIANNA BOBKOWSKA: 7822791008. REGON GIFT STORE ADRIANNA BOBKOWSKA: 36954215200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADRIANNA BOBKOWSKA
Więcej informacji o GIFT STORE ADRIANNA BOBKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.