Sprawozdania finansowe Gid Marketing

Bilans spółki Gid Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
2 l. 11 mies. 11 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe GID MARKETING

ROK
2022
Aktywa razem 249 817,60
A. Aktywa trwałe 59 016,67
B. Aktywa obrotowe 190 800,93
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00
Pasywa razem 249 817,60
A. Kapitał (fundusz) własny 107 142,50
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 142 675,10
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 142 675,10
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.