Zarząd firmy GETTING MEDIA S.C. MONIKA ANDROSIUK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ - MONIKA ANDROSIUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA ANDROSIUK (CEIDG)
MONIKA ANDROSIUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GETTING MEDIA S.C. MONIKA ANDROSIUK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OBROŃCÓW TOBRUKU 31100, PL-01-493, WARSZAWA. Główny zakres działalności MONIKA ANDROSIUK to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, badanie rynku i opinii publicznej. NIP GETTING MEDIA S.C. MONIKA ANDROSIUK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 7761278712. REGON GETTING MEDIA S.C. MONIKA ANDROSIUK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 610368883.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA ANDROSIUK
Więcej informacji o GETTING MEDIA S.C. MONIKA ANDROSIUK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?