Zarząd firmy Getinger Piotr F.P.U.H. BIO_PAL - Piotr Getinger, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Getinger (CEIDG)
Piotr Getinger prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GETINGER PIOTR F.P.U.H. BIO_PAL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-07-08 i ma swoją siedzibę pod adresem OGRODOWA 110, PL-48-385, OTMUCHÓW. Główny zakres działalności Piotr Getinger to Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania (PKD główne: 16.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka metali i nakładanie powłok na metale, produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP GETINGER PIOTR F.P.U.H. BIO_PAL: 7532174135. REGON GETINGER PIOTR F.P.U.H. BIO_PAL: 161327087.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Getinger
Więcej informacji o GETINGER PIOTR F.P.U.H. BIO_PAL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby