Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja odzieży dzianej |
Działalność PKD:
Firma GET została założona 2002-07-23 i obecnie mieści się przy MIŃSKA 38, PL-54-610, WROCŁAW. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje badania naukowe i prace rozwojowe, firmy centralne i holdingi, fotografia, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, magazynowanie paliw gazowych, maszyny ogólnego przeznaczenia, nadawanie programów tv ogólnodostępnych, odzież, bez wyrobów futrzarskich, produkcja farb, lakierów, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, produkcja konstrukcji metalowych i części, produkcja urządzeń napromieniowujących, produkcja wyrobów futrzarskich, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, transport lotniczy pasażerski, transport morski i przybrzeżny pasażerski, transport morski i przybrzeżny towarów, transport wodny śródlądowy pasażerski, transport wodny śródlądowy towarów, usługi architektoniczne i inżynieryjne, wspomagające transport, wyroby chemiczne, zbiorniki, cysterny i pojemniki metalowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2018-07-24.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Get (REGON 93281318000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld