Sprawozdania finansowe Get Mind Marketing

Bilans spółki Get Mind Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
10 l. 10 mies. 24 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
20 000 zł

Dane bilansowe GET MIND MARKETING

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Aktywa razem 252 473,66 246 910,90 301 391,54 206 995,36 227 172,80 183 892,13
A. Aktywa trwałe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 252 473,66 246 910,90 301 391,54 206 995,36 227 172,80 183 892,13
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
Pasywa razem 252 473,66 246 910,90 301 391,54 206 995,36 227 172,80 183 892,13
A. Kapitał (fundusz) własny 68 105,18 83 629,60 23 536,07 152 405,86 178 352,69 151 308,83
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 184 368,48 163 281,30 277 855,47 54 589,50 48 820,11 32 583,30
I. Zobowiązania długoterminowe - - - - - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe - - - - - -
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.