Firma Get It Done Agency
Ocena | |||
Główna działalnośc | Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania |
Numery rachunków bankowych |
PL16 1050 1575 1000 0090 8080 9172
PL38 1050 1575 1000 0090 8080 9164
PL91 1050 1575 1000 0090 8080 9180
|
Działalność PKD:
Firma GET IT DONE AGENCY została założona 2017-12-29 i obecnie mieści się przy UL. 1 MAJA 191, PL-25-646, KIELCE. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agenci i organizatorzy turystyki, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, pozostały transport lądowy pasażerski, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport kolejowy pasażerski, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-21.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Get It Done Agency (REGON 36908634600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.