Ocena | |||
Główna działalnośc | Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich |
Numery rachunków bankowych |
PL48 1160 2202 0000 0005 2287 0098
PL66 1160 2202 0000 0005 2286 6379
PL83 1160 2202 0000 0005 2286 6364
PL47 8025 0007 0070 1112 3000 0010 |
Działalność PKD:
Firma GEOTERMAL TOMASZ JANIGA została założona 2005-11-17 i obecnie mieści się przy UL. TOPOLOWA 8B, PL-21-500, CZOSNÓWKA. Główna działalność firmy to rozbiórka i przygotowanie terenu. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy jakości żywności, maszyny ogólnego przeznaczenia, maszyny specjalnego przeznaczenia, obróbka metali i powłok, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, produkcja nadwozi, przyczep i naczep, produkcja statków powietrznych, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, statki i łodzie, usługi wspomagające pozostałe górnictwo, wyroby nożownicze, sztućce i narzędzia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie GEOTERMAL Tomasz Janiga (REGON 06007822500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Polska potrzebuje REIT-ów?
O mocnych i słabych stronach tworzenia REIT-ów oraz ich wpływie na ceny nieruchomości opowiada Katarzyna Kopczewska z kancelarii Baker McKenzie.

Capitea formalnie kwestionuje raport NIK
Jedenastu twierdzeniom z raportu NIK zaprzecza dawny GetBack w piśmie wysłanym do sześciu podmiotów zaangażowanych w postępowanie układowe.

UOKiK kwestionuje promocje Biedronki
Urząd antymonopolowy postawił kolejne zarzuty największej sieci handlowej w Polsce. Tym razem chodzi o niejasne informowanie o cenach.