Zarząd firmy Geostrategy Geodezyjna Obsługa Inwestycji Magdalena Woźniak - Magdalena Woźniak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Woźniak (CEIDG)
Magdalena Woźniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GEOSTRATEGY GEODEZYJNA OBSŁUGA INWESTYCJI MAGDALENA WOŹNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZWIERZYNIECKA 2028, PL-39-400, TARNOBRZEG. Główny zakres działalności Magdalena Woźniak to Działalność w zakresie geodezji i kartografii (PKD główne: 71.12.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie architektury, pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. NIP GEOSTRATEGY GEODEZYJNA OBSŁUGA INWESTYCJI MAGDALENA WOŹNIAK: 8671982402. REGON GEOSTRATEGY GEODEZYJNA OBSŁUGA INWESTYCJI MAGDALENA WOŹNIAK: 52258132300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Woźniak
Więcej informacji o GEOSTRATEGY GEODEZYJNA OBSŁUGA INWESTYCJI MAGDALENA WOŹNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.