Firma GeoSIGMA Polska RAFAŁ FIGLARSKI
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet |
Numery rachunków bankowych |
PL87 1140 2004 0000 3702 4363 4227
|
Działalność PKD:
Firma GEOSIGMA POLSKA RAFAŁ FIGLARSKI została założona 2006-09-16 i obecnie mieści się przy MIŁOSTOWSKA 249, PL-51-315, WROCŁAW. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe i prace rozwojowe, dzierżawa własności intelektualnej, fotografia, naprawa komputerów i urządzeń, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność profesjonalna, pozostała telekomunikacja, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, telekomunikacja bezprzewodowa, telekomunikacja przewodowa, telekomunikacja satelitarna, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie GeoSIGMA Polska RAFAŁ FIGLARSKI (REGON 16009443900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Polska potrzebuje REIT-ów?
O mocnych i słabych stronach tworzenia REIT-ów oraz ich wpływie na ceny nieruchomości opowiada Katarzyna Kopczewska z kancelarii Baker McKenzie.

Capitea formalnie kwestionuje raport NIK
Jedenastu twierdzeniom z raportu NIK zaprzecza dawny GetBack w piśmie wysłanym do sześciu podmiotów zaangażowanych w postępowanie układowe.

UOKiK kwestionuje promocje Biedronki
Urząd antymonopolowy postawił kolejne zarzuty największej sieci handlowej w Polsce. Tym razem chodzi o niejasne informowanie o cenach.