Zarząd firmy GEOGRAFIK Anna Mrówczyńska-Budziewska - Anna Mrówczyńska-Budziewska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Mrówczyńska-Budziewska (CEIDG)
Anna Mrówczyńska-Budziewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GEOGRAFIK ANNA MRÓWCZYŃSKA-BUDZIEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 11 LISTOPADA 65308/309, PL-95-040, KOLUSZKI. Główny zakres działalności Anna Mrówczyńska-Budziewska to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania i inne. NIP GEOGRAFIK ANNA MRÓWCZYŃSKA-BUDZIEWSKA: 8331249039. REGON GEOGRAFIK ANNA MRÓWCZYŃSKA-BUDZIEWSKA: 10074113000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Mrówczyńska-Budziewska
Więcej informacji o GEOGRAFIK ANNA MRÓWCZYŃSKA-BUDZIEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o