Firma GEOGRAFIK Anna Mrówczyńska-Budziewska
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL08 1240 3161 1111 0010 2792 5873
PL77 1050 1461 1000 0092 3228 9372 |
Działalność PKD:
Firma GEOGRAFIK ANNA MRÓWCZYŃSKA-BUDZIEWSKA została założona 2009-09-11 i obecnie mieści się przy UL. 11 LISTOPADA 65308/309, PL-95-040, KOLUSZKI. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie GEOGRAFIK Anna Mrówczyńska-Budziewska (REGON 10074113000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może
