Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego |
Działalność PKD:
Firma GEO-TECH JUSTYNA MOLENDA została założona 2002-12-01 i obecnie mieści się przy UL. MORSKA 45, PL-10-145, OLSZTYN. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy jakości żywności, doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, naprawa i konserwacja maszyn, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność profesjonalna, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne projektowanie, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie GEO-TECH JUSTYNA MOLENDA (REGON 17097199600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,