Sprawozdania finansowe Genpact Pl
Dane bilansowe GENPACT PL
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 68 110 260,70 | 65 417 787,78 | 75 821 866,43 | 73 167 524,37 | 85 223 523,52 | 94 054 881,23 |
| A. Aktywa trwałe | 1 767 494,68 | 2 651 804,91 | 3 764 410,89 | 4 462 053,92 | 6 003 539,49 | 3 693 802,63 |
| B. Aktywa obrotowe | 66 342 766,02 | 62 765 982,87 | 72 057 455,54 | 68 705 470,45 | 79 219 984,03 | 90 361 078,60 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 68 110 260,70 | 65 417 787,78 | 75 821 866,43 | 73 167 524,37 | 85 223 523,52 | 94 054 881,23 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 23 155 732,71 | 22 884 821,15 | 31 441 972,15 | 33 612 498,28 | 37 907 044,23 | 53 817 371,22 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 44 954 527,99 | 42 532 966,63 | 44 379 894,28 | 39 555 026,09 | 47 316 479,29 | 40 237 510,01 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 558 260,82 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 33 043 758,31 | 34 743 123,99 | 37 949 715,15 | 29 599 930,99 | 34 401 089,36 | 31 191 297,27 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje